Re: Vart hittar man full CD distro av Woody (smauland) ?

Helgi Örn wrote:
> Själv använde jag Woody mini-cd skivan för att installera basen och
> sedan nätet, slipper cd in/ut hela tiden.

Det är tydligen många som säger att man måste hålla på och skifta skivor
stupi minuten.. Varför måste man hålla på så för ? Förklara,.
( Jag har ju inte gjort det där ännu )

Jag har räknat ut att om jag ska slänga in motsvarande en CD skiva full
med program på min burk, från nerladdning med modem, så måste jag vara upp-
kopplad i 50 timmar ( 10 timmar om da'n i 5 da'r )

Min ISP gör inte det minsta för att stödja vare sig linux eller open source
(fast dom kör linux i sina burkar ) så det känns lite löjligt att ge dom
pengarna som jag skulle ha kunnat köpa 6 Debian CDsar för, och dessutom
stödja debian med.

/hälsningar Daniel