Re: Vart hittar man full CD distro av Woody (smauland) ?

On Sat, 2002-07-20 at 04:42, Daniel Mose wrote:
> När jag ändå postar här så kanske jag kan fråga vart man hittar
> Färdigbrända Woody-Debian-Cd:s (sisådär 8 stycken) och helst
> i närheten av Oskarshamn småland ???
> Vad får man pröjsa för sånt ?

Eftersom den officiellt har släppts så kommer den säkert hit snart:
<http://www.linuxshop.nu/>
Du kan se priserna på Potato där.
Själv använde jag Woody mini-cd skivan för att installera basen och
sedan nätet, slipper cd in/ut hela tiden.

> Vill byta bort min redhat -usch!
>
> Jo förresten: 1sak till: Är allmännare diskussioner tillåtna här eller är
> detta en strängt Debianspecifik epostlista?

Personligen tycker jag att det är OK med _lite_ OT ämnen också eftersom detta
är en lista med ganska låg trafik.

Hej,
HÖ

--
~~~~ <http://www.sacred-eagle.com/> ~~~~
~~~~~~ Gnupg signature ID 83AC4814 ~~~~~