Re: woody release kommer snart...

Peter Karlsson wrote:
> Daniel Mose:

> Jo, jag såg det. Men informationen hade inte dykt upp i min brevlåda
> när jag skrev det där...

> Jag är det iaf.

Jo jag läste din (antar) översättning av dselect-manualen. Väldigt bra ordval
tycker jag. -ganska bra grund-manual med för den delen.

Är det du som har översatt Debian.org-sidorna också?

Blev enormt impad. Faktiskt var det bland annat det som fick mig att
bestämma mig för att skifta till just Debian. -funderade lite på slack eller
gentoo innan .