Re: woody release kommer snart...

Daniel Mose:

> Jo jag läste din (antar) översättning av dselect-manualen. Väldigt bra ordval
> tycker jag. -ganska bra grund-manual med för den delen.
> Är det du som har översatt Debian.org-sidorna också?

Jag har översatt www.debian.org, dpkg/dselect samt
installationssystemet (boot-floppies) till svenska. Förutom den
dokumentation och manualsidor som medföljer programmen har jag dock
inte översatt dokumentation.

> Blev enormt impad. Faktiskt var det bland annat det som fick mig att
> bestämma mig för att skifta till just Debian.

Så trevligt! Huvudskälet till att jag har översatt programmen till
svenska är annars för att jag själv gillar att ha program som pratar
svenska, och eftersom ingen annan översatt programmen och webbsidorna
tyckte jag det var lika bra att jag gjorde det :)

--
\\//
Peter - I do not read or respond to mail with HTML attachments.