Re: Problem med ftp.se.debian.org

On Mon, 15 Apr 2002 [23:26],
    Johan Bergström (johbe@linux.se) wrote:

> Ja. Iallafall unstable och testing träden. Eftersom ftp.sunet.se är

Om man vill ha det senaste hela tiden så kanske vore bästa att inte
välja en mirror alls? Utan gå direkt på de amerikanska servrarna.

> sveriges mest pålitliga ftpserver, så vore det ju helt klart en fördel

Pålitlig? Jag tycker den är full så fort man ska använda den tråkigt
nog. Nej, då föredrar jag du.se eller umu.se's mirrors.

/d, som irriterar sig på att nya sendmailpaketet är trasigt.

--
"It was nice of you to let me reattach your arm."
 --Zoidber