Re: Hurra nu fungerar SEB's internettjänst bra under Linux

Tero Hanninen <tero@betabyte.net> writes:

> Man kan ändra User-Agent i både Konq och Mozilla (Konqueror har knapp
> någonstans i config menun, tror jag. Mozilla har inga menuer för
> User-Agent än, men man kan ändra i prefs.js manuellt)

Jag prövade ändra ~/.galeon/mozilla/galeon/prefs.js :

user_pref("general.useragent.override", "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Q312461)");

Men den använder fortfarande gamla värdet.  Något annat man ska göra?

--
/ Jonas  -  http://jonas.liljegren.org/myself/en/index.html