Re: Flera skärmar och t-bord och grejer

Det är fullt möjligt.

Jag har läst någonstans på det stora fina nätet att någon
lyckats med detta, men jag kommer inte ihåg dom riktigt
fina detaljerna och jag hittar tyvärr inte sidan igen, men
det var något i stil med följande.

Uppsättningen på hårdvara var:
agp kort
pci kort
ps2 mus
ps2 tangentbord
usb mus
usb tangentbord

Det ända som han hade haft problem med vad att konsollen
låste sig om man använda usb tangentbordet eller usb musen
innan man startat upp två X servrar, självklart med olika
konfigurationer, där den ena endast använde ps2 och den
andra endast usb.

Samt att man inte kunde ha usb stödet i kärnan, utan fick
ladda det som moduler EFTER att ps2 X serverna var startad.

Detta är ifrån mitt dåliga minne, men jag hoppas att det hjälper
på något sätt

Jag har själv funderat på något liknande, och kan posta
mina erfarenheter när jag (inte?) lyckas.

MvH Henrik Hellerstedt