Re: Flera skärmar och t-bord och grejer

> Det ända som han hade haft problem med vad att
> konsollen låste sig om man använda usb tangentbordet
> eller usb musen innan man startat upp två X servrar,

> Samt att man inte kunde ha usb stödet i kärnan, utan
> fick ladda det som moduler EFTER att ps2 X serverna
> var startad.

Jag fann den här sidan:
http://cambuca.ldhs.cetuc.puc-rio.br/multiuser/

Och har nu lyckats få igång det hyffsat. Jag förlorar
textkonsollerna (F1-F6) och jag kan inte ändra
upplösning på server 2 (den med USB-grejerna) (vidtune
klagar på avsaknad av VidModeExtension).

Men jag testar vidare. Ska prova ladda USB-modulerna
sent, som du sade ovan.

Tack för hjälpen ni som svarade!

Och förresten, vet nån var man kan få tag i XFree86
4.0.1 eller 4.0.2 som deb-paket?

/M