Re: woody release kommer snart...

Kalle Svensson wrote:

> [Peter Karlsson]

Woody släpptes officiellt igår vid 16-tiden (nånstans i världen var klockan 16
just då iaf... =O

En fråga till alla här: Är ni alla Debian-utvecklare???

En fråga till: Detta är den enda Mailinglistan som jag
behöver svenska tecken till i mutts Brevläsare.
( Konstigt nog funkar å-ä-ö  redan i subjekt-Indexet...

Nån som haft detta bekymmer och löst det?