Re: debian möte i Stockholm 30:e dec på kvällen

On Mon, Jan 07, 2002 at 08:32:16PM +0100, André Dahlqvist wrote:

> Man kan även använda mogrify (jo, det stavas så) från imagemagick på
> följande sätt:

Vad är det egentligen för skillnad på convert och mogrify? De ligger
ju i samma paket, så _helt_ lika kan de ju inte vara...

--
BOFH excuse #301:

appears to be a Slow/Narrow SCSI-0 Interface problem
--
Kalle Hasselström, kalle@treskal.com
           www.treskal.com