Re: debian möte i Stockholm 30:e dec på kvällen

Joakim <jber@chello.se> writes:

*snip*

Hoppas ni hade det trevligt. Jag kunde tyvärr inte närvara då jag var uppe
i vemdalen och firade jul/nyår. Är gärna med på nästa träff. Ska vi försöka
ha dom lite mer regelbundet?

> Sist men inte minst så "snabb" dokumenterades detta lilla möte med min
> medhavda digitalkamera, så finns det någon som är duktig på att "re-siza"
> 700kb bilder till mer internet vänlig storlek samt om någon har lite
> utrymme på på en GNU/linux/debian vänlig sida för att publicera dessa
> (4-5) bilder så vi kan dela med oss av hur vi hade det(, så det kommer
> ännu flera till nästa lilla träff).

Gimp brukar gå att resiza saker med. Om dom inte är alldeles för många och
för stora så kan jag nog lägga dom på min server på stand.

> om inte listmaster misstycker kan väl ev. svar på ovanstående frågor mailas till listan, annars till mig privat (jber at linux.nu).
>
> får vi det listmaster?

I väntan på svar på detta så mailade jag listan.

Mvh Mikael

--
Email: mikan@mikan.net		mobile: +46 70 740 1585
PGP: 1024D/20E93E8E 76F9 E895 1073 12B8 A281  8144 5A1E 4BDD 20E9 3E8E