Re: debian möte i Stockholm 30:e dec på kvällen

Det blev en liten träff efter lite om och men och ändrad mötes plats :-)
närvarande var undertecknad, Mikael, Andreas, Jonas, Kalle och Caroline.
det var mycket trevligt (hoppas jag iaf, jag hade det hur som helst).
vi pratade lite datorer och jag (joakim) bytte nyckel med Mikael och Andreas. sedan pratade vi även lite löst om ev. install party samt woody release party och naturligtvis om flera dricka-öl-träffar.
ang. install-party och dricka-öl-install-release-woody-party så skulle det behövas en lokal (som med fördel har internet access) så om någon har förslag är dom välkommna.
Sist men inte minst så "snabb" dokumenterades detta lilla möte med min medhavda digitalkamera, så finns det någon som är duktig på att "re-siza" 700kb bilder till mer internet vänlig storlek samt om någon har lite utrymme på på en GNU/linux/debian vänlig sida för att publicera dessa (4-5) bilder så vi kan dela med oss av hur vi hade det(, så det kommer ännu flera till nästa lilla träff).

om inte listmaster misstycker kan väl ev. svar på ovanstående frågor mailas till listan, annars till mig privat (jber at linux.nu).

får vi det listmaster?

/joakim