Re: Färdig lösnining för Linux och Bredbandsbolaget?

Jonas Steverud <d4jonas@dtek.chalmers.se> writes:

[...]
> Det fungera dock inte att bara byta till dhcp i den-där-filen men jag
> tänker kika lite på det i veckan och helgen som kommer. Skall börja
> med att RTF HOWTO...

~ [root]> grep dhcp /var/log/syslog
{bla bla CONFIG_FILTER bla bla CONFIG_BLABLA bla bla defined bla bla kernel}
~ [root]> grep CONFIG_BLABLA och CONFIG_FILTER /usr/src/linux/.config
bla bla not defined bla bla

Bajs.

/Jonas, som i hela fem minuter funderade på att plocka hem den
        senaste kärnan. Per diskett. Men jag får nöja mig med att
        kompilera om 2.2.10 och byta senare.
--
( GnuPG/PGP key @ www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/  !     Wei Wu Wei     )
( Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying, Emacs/Gnus   !  To Do Without Do  )