Re: Färdig lösnining för Linux och Bredbandsbolaget?

Jonas Thorsell <d98joth@stud.hh.se> writes:

> On Friday 24 November 2000 11:06, Jonas Steverud wrote:
[...]
> Skulle rekomendera att du skaffar en ny kabel.

Jag tog en tång och tryckte i kabeln bättre i donet och nu lyser den
lilla lysdioden. Jag vet inte om det var kabeln som var fel eller om
det tog ett tag innan Birgersson vred om strömbrytaren i hubben.

Det fungera dock inte att bara byta till dhcp i den-där-filen men jag
tänker kika lite på det i veckan och helgen som kommer. Skall börja
med att RTF HOWTO...

(Men om det är någon som har en "komplett" lösning så är jag villig att
lyssna.)

--
( GnuPG/PGP key @ www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/  !     Wei Wu Wei     )
( Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying, Emacs/Gnus   !  To Do Without Do  )