Re: Pérdida del sonido en wheezy con alsa y kernel 3.2.0-4-686-pae

Gracias por tu respuesta.

A continuación pego el código de un script que recopilé de inet y que
es el estoy usando ahora para comprobar si funciona el sonido. El
script se llama fixsound.sh

echo "Your audio device is:"
lspci | grep Audio
echo

echo "Plug in your speakers and headphones, they will be tested."
echo
read -p "Press any key to continue... " -n1 -s
#aplay -l
echo
echo "Restarting ALSA...."
sudo alsactl init
sleep 5s
echo
echo "Opening alsamixer - please adjust the volume levels using
the cursor (arrow) keys. If you see 'M' under the mixer it means.
that the channel is muted. Unmute the channel using the 'm' key..
When finished press [Esc]"
echo
read -p "Press any key to continue... " -n1 -s
alsamixer
clear
echo "Testing default jack on four channels, twice."
echo
speaker-test -t wav -c 2 -l 2
sudo alsactl store
echo
echo "ALSA driver setup stored and all tests finished."
sleep 3s.
exit 0