OT - Plugin Squirrelmail change-passwd

Saludos,

Estoy usando el plugin change-passwd para cambiar el password desde el webmail, el asunto es que cada vez que intento cambiarlo me dice:
*Change Password*
*An error has occurred while attempting to change your password. Please contact your system administrator.*

 Please read the following instructions before editing your password:

   * You may use letters, numbers, and other special characters on your
     keyboard.
   * Passwords are case-sensititve, so an 'A' is not the same as an 'a'.
   * Your new password must be at least 6 characters long.

Y nunca por más que haga un passwdord como lo indica no me lo cambia, tengo instalado el plugin de compatibilidad según lo indica el readme, me falta algo?

Los usuarios los manejo como usuarios del sistema.