Re: wine con iexplorer

Pues por curiosidad me suscribi a la lista de "news" que ahi mencionan y
presto alguien mas tenia esta dudad hoy

y esta fue la respuesta que le dieron:

" ¿Porque no simplemente esperas a el proximo Netscape? Va a tener la
opcion de cambiar entre gecko e IE como  motor de interpretación de
código........."

Why not just wait until the next release of Netscape Navigator? It will
have the option of switching between the gecko and IE rendering engines.
The Solaris port of IE is old and very bloated. Running the Win32 version
under emulation is probably better but still kludgy. Is there a
particular application that you need to use with IE?

http://www.digitmag.co.uk/news/index.cfm?NewsID=4591