Re: Błąd w gparted?

Dnia 2012-10-30, o godz. 13:32:09
Miś Uszatek <adres.email@ymail.com> napisał(a):

> Ale ten błąd po utworzeniu nowej tablicy partycji jest mało istotny.

Zbyt pochopnie napisałem ,że ten błąd jest mało istotny.
Dlatego ,że wszystkie działania gparted opierają się na tablicy partycji.

W powyższym przypadku gparted nie może poprawnie odczytać tablicy
więc tworzy nową tablice z nowymi partycjami. A stara partycja
utworzona za pomocą 'dd' jest pomijana.
Więc zapisane dane na niej pozostają.