Re: Jaką kartę graficzną?

On Tue, Jan 19, 2010 at 10:04:32AM +0100, Adrian Siemieniak wrote:
> Oczywiście zależy do czego będziemy używać - mój ranking:
> bezproblemowość: intel

Popieram. Widziałem kiedyś wykład na debconfie z którego wynikało że
jeśli chodzi o obsługę kart graficznych pod Linuksem, to najlepiej jest
ze sprzętem Intela. Wypowiadał się developer X.org. Sam też nie miałem z
kartami Intela problemów, w przeciwieństwie do innych.

Disclaimer: nie pracuję dla Intela, choć wspomniany developer możliwe
że owszem. Powyższe jest moją prywatna opinią, i nie odzwierciedla
oficjalnego stanowiska projektu Debian, mojego pracodawcy, ani żadnej
rzeczy która jego jest.

pozdrawiam,
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216