Re: Jaką kartę graficzną?

Rafał Radecki napisał.
> Cześć wszystkim ;)
> Jaką kartę graficzną moglibyście polecić na desktop-a z Ubuntu?
> Radeon/Nvidia? Dokładny model, który sprawdził się w Waszym przypadku?
> Czego ewentualnie unikać?
> Dzięki za pomoc ;)
> Pozdrawiam,
> Rafał.
Witam.
Z tego co mnie wiadomo podobno Pingwinek bardzo nie
lubi Radeonow. On bardzo lubi Nvidie. Co do kart Intel
o nich zdania podzielone choc czesciej spotykalem sie z opiniami, ze
on ponoc dobry. Jednak takarta w moim notebooku "Dell Inspiron 1525" nie
za
dobrze dziala pod Ubuntu Studio. Po pierwszew przy uruchamianiu
jego plansza powitalna Ubuntu Studio prowadzi o zerwanai synchronizacji
mozna uruchomic w trybie naprawczym. Ponadto proby kompresji filmow
mencoderem dla *.avi ok 1 GB trwa kilkanascie godz. i czesto
prowadzi do zawieszenia komputera. Rowniez powoli dziala Kino
do obrobki video. Kilka miesiecy temu od kolegi dowiedzialem sie, ze, to
glownei karta Intel tak robi. Na niedawnym Zimowisku dowiedzialem sie,
ze rowneiz CPU 2 rdzeniowy Intell 1,6 GHz tez ciut za slaby i
lepszy bylby 4 rdzenioowy. Och juz zastaawiam sie nad zlozeniem
lepszego komputera pytanie tylko jakiego.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243