Re: Problem z chrootem podczas instalacji LFS

Mógłby mi ktoś jeszcze powiedzieć, czy mam usuwać katalogi ze źródłami i katalogi w którym budowałem poszczególne programy po ich instalacji??? Tak napisali w podręczniku, jednak jeśli tak zrobię to większość programów niechce mi się zainstalować.

Jeśli logi to:

% man logger

--
Rafał