Problem z chrootem podczas instalacji LFS

Witam
Niedawno postanowiłem zainstalować na kompie Linuksa według podręcznika Linux From Scratch. Utonąłem w połowie podręcznika, dokładnie na rozdziale 6.4. Komenda chroot zawsze wyświetla informacje o braku pliku lub katalogu. Plik o którym mowa oczywiście istnieje:) Komendę chroot oraz te z popszedniej strony (rozdział 6.3) wykonuję oczywiście jako root (po dwóch exitach). Co robię nie tak??? !!!HELP!!!ME!!!

Aleksander Kurczyk