Re: Problem z chrootem podczas instalacji LFS

Witam,
    Albo próbujesz zrobić chroota do systemu o innej architekturze.

W dniu 19 października 2009 18:27 użytkownik Andrzej Mendel <andrzej.mendel@gmail.com> napisał:
Aleksander Kurczyk pisze:
> Witam
> Niedawno postanowiłem zainstalować na kompie Linuksa według
> podręcznika Linux From Scratch. Utonąłem w połowie podręcznika,
> dokładnie na rozdziale 6.4. Komenda chroot zawsze wyświetla informacje
> o braku pliku lub katalogu. Plik o którym mowa oczywiście istnieje:)
> Komendę chroot oraz te z popszedniej strony (rozdział 6.3) wykonuję
> oczywiście jako root (po dwóch exitach). Co robię nie tak???
> !!!HELP!!!ME!!!
Prawdopodobnie nie masz /bin/sh w katalogu, do którego próbujesz zrobić
chroot, albo czegoś innego, co chroot próbuje wykonać (lub też to, co
chroot wykonuje, nie potrafi czegoś znaleźć, na przykład brakuje jakiejś
biblioteki). Daj dokładny komunikat, jeśli chcesz, żebym powiedział coś
więcej (w ogóle to dobra zasada, żeby wklejać to co wypluwa komenda, z
którą jest problem).
Swoją drogą, proszę nie krzycz. To nie pomaga uzyskać odpowiedzi.

--
Cheers!
Andrzej Mendel