Re: prawa do public_html

On Wed, 2009-08-05 at 13:34 +0200, Wojciech Borowski wrote:
> Jeszcze raz chroot się kłania...

Jak sobie wyobrażasz robienie chrootów na 50 użytkowników? Każdemu pełne
środowisko? Przecież to się można pochlastać.

> Chodzi przeciez o to zeby uzytkownik
> nie mogl z shella podejrzec plikow. Przez http: to chyba jasne ze to
> zrobi tak czy inaczej ( oczywiscie nie mowie o plikach .php gdyz sa
> uruchamiane przed wyslaniem tresci strony do uzytkownika juz na
> serwerze ) Jezeli chce zablokowac listowanie katalogow to do tego sa
> pliki .htaccess.

Ale przecież przy 0710 z ownerem $USER.www-data, jeśli użytkownicy nie
należą do www-data (a nawet przy 0750) użytkownicy nie "wejdą" do
katalogu.

PS: Odpisujcie na listę, a nie prywatnie.
--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Any fool can paint a picture, but it takes a
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. wise person to be able to sell it.