Re: prawa do public_html

Dnia 2009-08-05, śro o godzinie 13:11 +0200, Kamil Kordas pisze:

> Tak, tylko wtedy apach nie bedzie mogl listowac plikow i katalogow w
> public_html
> Rozumiem, ze nie ma roznicy czy ktos zrobi cata czy wywola z
> przegladarki plik. A mam takich uzytownikow ktorzy maja same pliczki
> wrzucone a niektorzy maja strony php i niechcialbym zeby nawzajem nie
> mogli sobie podgladac zrodla stron.

Jeszcze raz chroot się kłania... Chodzi przeciez o to zeby uzytkownik
nie mogl z shella podejrzec plikow. Przez http: to chyba jasne ze to
zrobi tak czy inaczej ( oczywiscie nie mowie o plikach .php gdyz sa
uruchamiane przed wyslaniem tresci strony do uzytkownika juz na
serwerze ) Jezeli chce zablokowac listowanie katalogow to do tego sa
pliki .htaccess.

--
pozdrawiam
Wojtek Borowski