Problem z drukarką Hp Deskjet 3940 - rozwiązany

Witam

Pomogło zainstalowanie hplip w wersji 1.6.10 ze strony
http://hplip.sourceforge.net/
Przeoczyłem informację w cups'ie że pliki ppd wymagają hplip w wersji 1.6.7
(ja miałem tą z dystrybucji czyli 0.9.2-2).
Nie znalazłem informacji o logach hplip ale ustawiłem sobie wszystkie logi na
konsolę 12 i tam miałem komunikaty o błędach.
Z tego co wiem przy drukarkach HP bez hplip się nie obejdzie ale mogę się
oczywiście mylić.
W "etch'u" nie powinno być już problemów (hplip w wersji 1.6.10) ale jakoś nie
mogę znaleźć czasu na przejście.

Sebastian Domanski         Klucz PGP można wyszukać i pobrać z
http://stinkfoot.org:11371/