Re: Problem z drukarką Hp Deskjet 3940

22-08-07, sdoman1@interia.pl <sdoman1@interia.pl> napisał(a):

> A wiesz może jak to zrobić w hplip bo logi cupsa nic nie dają :(
> Próbowałem już z różnymi  poziomami logowania i niestety nie znajduję
> informacji która pomogła by mi rozwiązać problem.

Pewnie gdzieś (sory) tutaj :
http://www.google.pl/search?q=hplip+verbosity&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Na twoim miejscu uzyłbym tez po prostu innego enginu do drukowania (a
jaest ich masa )
HPlip z tego co wiem mozna zastapic innymi (wszystko konfigurowalne
przez 127.0.0.1:631 ;) )
--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl