Re: kombajn biurowy (skaner+drukarka) dzialajaca sieciowo

On Thu, 2007-08-23 at 21:54 +0200, e-gore wrote:
> Korzystałem w "windowsowym LANie" z HP LaserJet 3030 + hplip na etch
> amd64. Wszystko działało jak należy (druk, skanowianie, kopiowanie etc.)
> - tak w największym skrócie. Kombajn i soft wg mnie, godne polecenia...

  Mam również dobre doświadczenia z HPLIP-em: HP LaserJet 3015, Etch
i386; drukowanie lokalne i zdalne bez większych zarzutów, skanowanie
lokalne i kopiowanie też. Z tym, że wszystko w sieci czysto linuksowej,
a zdalnego skanowania nie ruszałem. SANE ma jednak odpowiednie moduły,
więc nie powinno być z tym problemów (HPIJS to tylko sterownik
GhostScripta, jako taki nie ma nic wspólnego ze skanowaniem).

Krzysiek Lubański