Re: Odp: Aaaby było cicho ;-)

Krondar napisał.
> Witam,
> Przyznam że nie miałem najlepszych doświadczeń z procesorami VIA
> (znajomy kiedyś kupił laptopa z takowym wynalazkiem), zresztą na ile
> pamiętam, powstały one dzięki osiągnięciom firmy Cyrix, którą to parę
> lat temu VIA wykupiła. Jeśli już coś niedrogiego, to może jakiś Celeron?
> Z tego co się orientuje, wytwarza mniej ciepła niż Sempron.
> Co do samego chłodzenia, kolega ostatnio kupił obudowę Cooler Master
> Elite, o ile pamiętam dokładnie - model 331. Obudowa ta ma z przodu
> miejsce na wolnoobrotowy wentylator 12 cm, z tyłu już posiada takowy
> [...]
Witam.
Och cos jescze przypomialem sobei z niedawnego OC Moders w Gdansku.
O nim pod http://zjazd.pl  Poikazywano tez radiatory typu heatpipe.
One wykonane z miedzi i maja miedziana rurke, w ktorej znajduje sie
freon.
Te radiatory montuje sie na pamieci i nie tylko. Pozatym poazano tam
plyte glowna Asus z juz zamontowanymi takimi radiatorami.
One niekiedy pozawalaja zrezygnowac z wentylatorow.
POza obodowami samorobkami Modersow pokazano tez profesjonalme i
rowiez takie z wentylatorem z przodu i dobre wentylatory.
Ciekawy efekt estetycny uzyskuje sie gdy przedni wentylator
podswietlic niebgieska dioda LED o duzej wydajnosci. Taka przerobke
obudowy latwo wykonac.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0