Odp: Aaaby było cicho ;-)

Dnia 13-08-2007 o godz. 23:49 Marcin Kasperski napisał(a):
> Ano, dojrzałem do wymiany sprzętu. A od poprzedniej minęło dość czasu,
> by była to wymiana całkowita.  No i marzy mi się, by nowy komputerek
> był ciiiichutki (i w miarę energooszczędny). Ot, na tyle, by żona
> pozwoliła mu chodzić w miarę na okrągło. Nie musi być za to
> arcyszybki. No i ma na nim bezproblemowo działać debian.
>
> Wpierw miałem nadzieję, że da się kupić coś gotowego. Pudło,
> zatrzęsienie firm składa czy sprowadza PC-ty, sporo sprowadza różne
> gadżety wyciszające, ale do koncepcji by sprzedawać wyciszone pudełka
> [...]

Ze swojej strony mogę polecić Maca Mini. Nie jest to najtańsze
rozwiązanie, choć może wyjść wcale nie drożej niż zwykły PC+bajeranckie
chłodzenie. Ja korzystam z modelu jeszcze z czasów procesorów PowerPC,
który chodzi pod Linuksem pięknie, jest cichutki i mały i przy tym
ładny. Mac Mini z procesorem Intela podobno działają już równie dobrze.

Jedynym problemem może być prędkość dysku, bo w takim przypadku masz
dysk laptopowy, więc w zależności od tego co rozumiesz jako "niewielkie
obciążenie" poradzi on sobie z nim, lub nie. Dysk można ewentualnie
wymienić na szybszy (Mac Mini da się otworzyć).

P.S. Sorry, jeżeli formatowanie tego maila jest złe. Evolution ma dziwne
fazy, więc muszę korzystać z webmaila wp.pl.

Obudź w sobie Wilka Morskiego i weź udział w żeglarskiej
imprezie: regaty NIVEA Błękitne Żagle, Miasteczko Piratów,
koncerty. Sopot, molo 18-19 sierpnia!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fnivea.html&sid=1261