Re: Odp: Aaaby było cicho ;-)

> Ze swojej strony mogę polecić Maca Mini.
> (...)

Zastanawiałem się, ale trochę drogo jak na efekt...

Po paru dniach googlowania, czytania itd doszedłem do wniosku, że
jednak sam poskładam, kupując specjalną wyciszaną obudowę (któryś
Antec) i starając się podobierać resztę patrząc na energożerność i
info o hałasie (prawdopodobnie jakiś sempron, dysk samsunga
itp). Co dokładnie kupić, jeszcze analizuję...

Przez pewien czas rozważałem VIA EPIA (zintegrowana płyta z procesorem
1.2GHz pasywnie chłodzona) ale wystraszyłem się - po pierwsze nie
jestem w stanie ustalić co właściwie kupić z nią, nawet obudowę
i zasilacz do tego mini-ITX ciężko znaleźć, po drugie wygooglowałem
problemy z niektórymi dystrybucjami linuxa (chyba spowodowane brakiem
niektórych instrukcji 686).