Re: Aaaby było cicho ;-)

Łukasz napisał.
> Marcin Kasperski napisaĹ?(a):
> Witaj,
> heh
> ja niedawno trafiĹ?em na filmik jak ktoĹ? uruchamiaĹ? ubuntu na kompie
> zmontowanym w akwarium
> zamiast wody byĹ? jakiĹ? olej, lub inna nieprzewodzÄ?ca ciecz
> dziaĹ?aĹ? cicho i wyglÄ?daĹ? gadĹźeciarsko :)
> moĹźe Ĺźonie spodobaĹ?o by siÄ? akwarium ...
> pozdrawiam,
Witam.
Och och coz dzieje sie na debianowej. Moze poogladajcie
pod http://zjazd.pl  gdzie niedawno bylem.
Pelen wybor tych przediwnych ukladow chldzenia, lacznie z ciekym azotrem
i suchym lodem.
Pelno tyc przedziwnyc oboodow. Byl tez komputer w akwarium.
Obok inny w oleju. Mnie sie bardzo komputer w skrzynce
po TV "Szmaragd"  polski carno-bialy z lat 60.
Och pierwsze miejsce uzyskal Tarantino pajak olbrzym..
Moze jednak zainteresowac sie dobrymi ukladami chlodzenia wodnego i
jednoczesnie spowolnienia wentylatora przy wymiennikiu ciepla.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0