Re: atak na serwer www - apache 1.3.x

Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 13 lutego 2006 (17:07:03) można przeczytać:

> racja :-)
> acl okdomains dstdomain .wena.net

super - dzieki

pozostaje jeszcze jedna kwestia :) teoretyczna ktora zostanie
przetestowana :) otoz mam tez w konfigu:

acl pliki_wormy urlpath_regex "/etc/squid/pliki_wormy"
http_access deny pliki_wormy

i tam dalem te nieszczesne pliki ddd.jpg, q.jpg i my_foto.zip ktore
chca pobierac te zarazone kompy i pieknie squid daje access denied :)

czyli apache zostanie odciazony poprzez squida, pytanie tylko czy
squid wytrzyma to obciazenie - okolo miliona hitow dziennie :) i to po
kilka tysiecy w kilka minut :D - na te wlasnie pliki

druga sprawa to czy mozna jeszcze usprawnic squida zeby nie cachowal
plikow wzasadzie a tylko w pamieci cos tam trzymal i to malej ilosci
bo chodzi mi glownie o to zeby zapytania o pliki ktore wymienilem nie
dochodzily do apacha :) i tylko tym sposobem to sie udalo

to jest zalatwione
ale nie chce zeby squid sie zbytnio meczyl - on ma pelnic role tylko i
wylacznie filtra dla tej jednej domeny i nie dopuszczac zapytan o te
durne pliki od wormow :)

cachowanie na dysku jest dla mnie zbedne

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras