Re: atak na serwer www - apache 1.3.x

Witaj Artur,

W Twoim liście datowanym 9 lutego 2006 (18:45:36) można przeczytać:

> Witam

> A ja jednak pomyślałbym jednak nad iptables - wydaje mi sie jednak, że
> filtr utworzony w ten sposób zeżre najmniej zasobów:

> iptables -t filter -A INPUT -p tcp --dport 80 - m string --string "GET
> /jakiś_syf" -j REJECT

to rozwiazanie wydawac by sie moglo jest ok ale

iptables -t filter -I INPUT -p tcp --dport 80 -m string --string "GET /my_foto.zip" -j REJECT
iptables -t filter -I INPUT -p tcp --dport 80 -m string --string "GET
/q.jpg" -j REJECT
iptables -t filter -I INPUT -p tcp --dport 80 -m string --string "GET
/ddd.jpg" -j REJECT

tyle tylko ze niestety dochodza zapytania do apacha i dopiero wtedy sa
blokowane czyli to nie wchodzi w gre - musi byc cos przed apachem

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras