Re: atak na serwer www - apache 1.3.x

Czesc!

On Thu, Feb 09, 2006 at 02:36:07PM +0100, Michał Prokopiuk wrote:

> Jak najbardziej ma sens  - odciaza apacza :).

Pytanie tylko, czy squid obsluzy milion hitow dziennie, skoro Apache
sobie nie poradzil z taka ich liczba... Poza tym kolejna usluga to
przeciez zuzycie kolejnych zasobow.

> Ale w przypadku apaczy trzech (pisalem o tym w poprzednim mailu)
> obciazenie sztuki zdecydowania spada.

Jesli maszyna jest za slaba dla jednego Apache'a, to przeciez ich
mnozenie na tym samej maszynie nic tu nie pomoze.

Pozdrawiam,

P.