Re: Problem z ALSA

> Odpaliłeś alsaconf? Znalazł coś? Kernel własny, czy dystrybucyjny? I jaki
> kontroler audio? `lspci | grep -i audio` może pokaże?
>
> Czyli normalne przesuwanie touchpada działa tak? Po prostu dwuklik nie chce
> zaskoczyć?
>
> Ale się napytałem... niczym kazik:
> "Przesłuchiwałem całą noc... jestem zmęczony - daj mi koc..."
>
> Pozdrawiam. ;-)
>
> --
> Lech Karol Pawłaszek <ike>
> "You will never see me fall from grace..." [KoRn]

Kernel jak najbardziej dydtrybucyjny! Narazie za wysokie loty dla mnie bawienie sie w kernelu.
No alsaconf odpalilem przetestowal sobie cos i nic z tego nie wyszlo.

# lspci | grep -i audio
0000:00:1b.0 0403: Intel Corp. 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family) High Definition Audio Controller (rev 04)

Tak touchpad dziala normalnie poza tym dwuklikiem :) przyciski pod nim dzialaja i normalnie przesowa kursor.

Pamiętaj o wszystkich/ -im w te święta!
Zajrzyj na swieta.wp.pl i wygraj aparaty cyfrowe Panasonic!
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.swieta.wp.pl&sid=599