Re: Problem z ALSA

Damian Ch. napisał(a):

> [...]
Nic nie wyszło? tzn nie znalazł? Domyslnie po pierwszym załadowaniu

modułów, trzeba uruchomić jakis mixer (alsamixer, kmix czy co tam masz)
i odmutować poszególne kanały. W playerze(np xmms) ustaw wtyczke na alsa
(domyslnie pewnie bedzie na oss) i sprawdź czy gra:)

o wygląda jak zwyjły intell czyli sterowniki powinny być snd_intel8x0:
root@pld SPECS# modinfo snd_intel8x0 |grep description
SiS 7012; Ali 5455

Odpowiedni driver syntaptic, nie powiem Ci teraz jak się dokładnie
nazywa, bo nie mam pod ręką Debiana, ale z tego co pamietam to
xfree86-driver-synaptic. Touch powinien ruszyć, nawet ze kółkami:)

P.S. Sorry, że wcześniej poszedł na priva.

-- Pozdrawiam Jan Wideł