Re: Problem z ALSA

Dnia poniedziałek, 19 grudnia 2005 23:58, Damian Ch. napisał:

> Wlasnie dzisiaj postawilem Sarge (jajo 2.6.x) na Asus A3H 5010.
> Niestety nie ma dzwieku, prosze o wskazowki co mam zrobic ewentualnie
> dociagnac z sieci.

Ja mam Asusa A3E-5018 i też miałem problem z dżwiękiem. Nie wiem, jak wygląda
sprawa w kernelach dystrybucyjnych, ale ja we na własnoręcznie kompilowanym
kernelu miałem dźwięk tylko na wewnętrznych głośnikach, podczas gdy
głośniki/słuchawki milczały. Rozwiązaniem okazało się ściągnięcie i
skompilowanie sterowników pobranych ze strony producenta karty, czyli
Realteka:

http://www.realtek.com.tw/downloads/dlhd-2.aspx?lineid=2004052&famid=2004052&series=2004061&Software=True

> Drugi z problemow to ze touchpad nie dziala prawidlowo,
> a dokladniej nie dziala klikanie przez stukniecie :) (wiecie o co chodzi
> :)) Nie jest popsuty bo byl sprawdzany!

Zainstaluj sobie pakiet xfree86-driver-synaptics. Dzięki niemu będziesz miał
nawet scrollowanie przy krawędziach touchpada :)

/* >>>>>> Maciej Wajcht <<<<<<< */
/* ---- JID: m-w@chrome.pl ---- */
/* ----- PGP: 0x77492AD8 ------ */