Re: problem z sound blaster audigy

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że wartan napisze:

> mam  dwie karty muzyczne w swoim komputerku i nie wiem jak mogę używać ich
> przemiennie tj w momencie gdy chcem włączyć sobie skype włączam jedną
> (Sound Blaster Live)a w momencie gdy słucham muzyki włączam drugą( Sound
> Blaster Audigy)

0. Nie ma problemu, żeby używać 2 kart na raz, bez włączania/wyłączania
   czegoś.

1. Przypuszczalnie moduły do obu kart masz automatycznie załadowane.
   Skype używa oss, więc wystarczy go skonfigurować, żeby używał
   np. /dev/dsp1 (albo zostawić to, co ma domyślne); cokolwiek odtwarza
   muzykę będzie [już prawdopodobnie] korzystało z alsy, więc wszystko
   co musisz zrobić, to wybrać [tam] odpowiednie urządzenie (hw:0,0
   itp).

2. Większość nowych kart z miejsca udostępnia więcej niż jedno
   urządzenie dsp; innymi słowy nawet z jedną kartą możesz kazać
   skypowi używać /dev/dsp0, a muzyce /dev/dsp1 czy alsowego
   odpowiednika i słyszeć wszystko tak jak chcesz.

[...]

Jacek Kawa  **Kto jest za, moze opuścić ręce i odejść od ściany...**