Po Piatym Minispotkaniu Linuxowym Gdansk-2005 i spotakniu Olej-2005 w Przybrodzinie. - Bylo Re: Piate Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Wczoraj najpierw w domu odwiedzil mnie Miesiu.
> Przez ok, godzinke porozmawialismy o Linuxe,
> o tym jak dzieje sie w roznych grupkach linuxowych.
> Po pokudniu z kolei odwiedzil mnie DAwid Jablonski z Ewa.
> No rowneiz kolejne pogaduszki linuxowe, o tym jak duzo ma pracy.
> Ach nareszcie mielismy kolejne mile spotanko po 3 latach.
> DZisaj najpirw spotalem sie przed Domem studenckim z
> Maria i Jozefem Popiel. Od razu wykonalismy kilka zdjec
> oczywiscie z naszym ulubionym Pingwinkiem. Pozniej
> na dluzsza rozmowe o komputerach, Linuxe i spotaniach Linuxowych
> [...]
Witam.
Bedzie dluuuugie i przyjemne. Podzele na dwia dzialy.

PIATE MINISPOTKANIE LINUXOWE GDANSK-2005.

Po dwoch kolejnych dniach w srode 17 sierpnia przyjechal
Zbigniew Drwiega z corka Joanna i pieskem Marsem slicznym Labradorem.
Wsiedlismy w samochod i Zbyszek nasz zawiozl do Sopot gdzie
zaproponowalem, ze
najpierw wybierzemy sie na plaze. To jedno z najladniejszych mniejsc
latem w Trojmiesice. Przez caly czas mielismy piekna pogode.
Moze nieco o czym rozmawialismy. M.in. o zasilaczach do
komputerow. Co kupowac - a czego unikac. Najlepsze
chieftec+thermal+master W interencie polasa witryna
pod http://www.chieftec.pl Jezeli chca uniknoc popwanej awarii
komputera unikac Codegan-ow i no name. Niedawno pod
moimn Auroxem nieco dlubalem w Ximian Evolution i
w jego programioe pocztowym mnie nie bardzo podoba sie, ze
on za kazdym razem po kliknieciu w --> plik --> zapisz jako
kieruje do katalogu /home/uzytkownik/ a nie do ostartnio
utworzonego katalogu gdzie zapisalem poprzedmni e-mail. Tak
robi np. Sylaba co dla mnei jest bardzo wygodne. Dowiedzalem sioe,
ze powinno dac sie w ustawieniach uzystkac i pod Ximian Evolution
rowneiz ta wklasciwosc. Powracajac do letniego odpoczynku.
Na palzy kapiel w morzu, opalanie sie i wykonanie duzej ilosci zdjec.
Pozniej umieszcze je w Internecie i powiem o tym. Po kilku godz.
przeszlismy sie najladmniejsza w sopocie ul. Monte Cassino.
Nieco czasu spedzilismy w kawiarence. Kolejny dzien we czwartek
miewlismy jeszcze wiecej atrakcji. Pojechalismy na Hel. Ach coz za
piekna podroz przypominajaca mnie dawne czasy gdy jeszcze z rodzicami
tam czesto
jezdzilem. Po dordze najpierw podziwaialismy z samochodu Sopot,
Gdynie, Puck (wlasciwei jego obrzeze), Wladyslawowo i caly
Polwysep Helski duzo piekniejszy niz dawniej. Podziwajac Chalupy
(dla mnie najladniejsze kapielisko morsie z dawnych lat od strony
Zatoki Gdanskiej, ) Jastarnie i Jurate dojechalismy do Helu.
Tu na koncu Polwyspu wyjatkowo rzadko bywalem. Poszlismy
na mala plaze nad Zatoka. Coz jak zwykle kapiel, opalanie sie.
Wracajac po dordze zatrzymalismy sie na chwilke w Chalupach na
posilek. Tak nam przyjemnie zszedl caly dzien. W piatek
okrtezna droga pojecalimy do Przybrodzina pod Gnieznem.
Po droze najpierw zatrzymalismy sie w Malborku obejrzec
Zamek Krzyzacki. Dalej zatrzymalismy sie w Toruniu i pospacerowalismy
po jego pieknym rynku. OK. godz 23 dojecalismy do Przybrodzina.
Na koncu Zbyszek pomogl mnie w postawieniu namiotu i urzadzeniu sie na
biwaku. Dziekuje za pomoc zwiazana z ojazedem i urzadzeniem sie na
miejscu.

BIWAK LINUXOWY W PRZYBRODZINIE OLEJ-2005.

Rozpoczelismy w sobote 20 sierpnia. Poczatek dnia minal na
pobycie nad pieknym jeziorem Powidzkim. Tozegrano Regaty
o Blekitna Wstege Powidza.pod przywodztwem Janusza Sawickiego
Kpt. Mis. Ogladalismy duzo zaglowek i plywajhacych na deskach
windsurfingowych. POzniej mielismy koncert Patyczaka i zespolu
Brudne Dzieci Sida. Coz za nowosc. Piosenki o Linuxe ! :)
Ciekawe kiedy one beda w Internecie jko *.mp3 ? Mielismy koncert
do poznej nocy. W niedzele rowniez koncrtowal nam Patyczak.
Tego dnia mielismy punkt informacyjny na temat Linuxa.
Chetnym rozdawano ulotki o Linuxe i plyty CD z Ubuntu i Kubuntu.
Rozmawialismy na temat wspolpracy LUG-ow, orgazizowaniu
kolejnych spotan. i generalnie popularyzowaniu Linuxa.
Wkrotce we wlasnej witrynie w inerencie umieszcze opis i
moje zdjecia z obydwu imprez. Na razie wiecej na temat Oleju-2005
pod
http://www.poznan.linux.org.pl/wiki/index.php/ACTUS/Projekty/olej/sprawozdanie
Poki jeszcze lato trwa korzystajcie z okazji. Zapraszam
na Szoste Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2005. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0