problemy z instalacją Debiana 3,1 Sagre

Serdecznie Witam
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów wynikłych w czasie instalacji dystrybucji Debiana 3,1 Sagre DVD.
Mam komputer :
- płyta główna Mainboard  K7SOM
- procesor DURON 1,4 GHz
-zintegrowana grafika: SIS650
- 128+256 MB /PC 133 SDRAM
-partycja root 5GB Ext3
-partycja SWAP 500 MB
W czasie instalacji wykorzystałem opcję : expert26
Mój problem polega na nieznajomości angielskiego
i rozszyfrowania następującego komunikatu na zakończenie konfiguracji poinstalacyjnej, a mianowicie:
Debian GNU/Linux comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY,to the extent permitted by aplicable law

Przy pomocy translatora przetłumaczyłem ten meldunek :"nie ma żadnych gwarancji na dozwolony stopień (obszar) uprawnień"
Zaznaczam, że w czasie konfiguracji sieci wpisałem:
Nazwa hosta :Debian
Domena - Chello (dostęp do Internetu po sieci TV Kablowej UPC)
Nazwa Komputera - AMD ( pod taką nazwą istnieje w Windows XP pracujący na pierwszej partycji)

jądro : 2.6.8.
Zalogowanie się jako root i wpisanie hasła powoduje ukazanie się  meldunku:
zbyszek$zbyszek.......
powłoka Bash..........
(wyjaśniam że administratorem jest "zbyszek"
Hasło też "zbyszek +3 cyfrowy numer
Moja prośba
Bardzo proszę o wskazanie w którym miejscu popełniłem błąd uniemożliwiający uruchomienie KDE.
na stronie:www.debian,pl
jest opis instalacji , ale nie porusza  on takiego zagadnienia.
Wadą natomiast  tego opisu jest kolorowee tło ,które uniemożliwia wydrukowanie

Jeszcze raz serdecznie proszę o pomoc.
Przesyłam pozdrowienia i życzę Miłego Dnia
Zbigniew Stańczyk
Warszawa