Re: [FLUG] [el-ka] Re: Piate Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2005

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
Witam.
Wczoraj najpierw w domu odwiedzil mnie Miesiu.
Przez ok, godzinke porozmawialismy o Linuxe,
o tym jak dzieje sie w roznych grupkach linuxowych.
Po pokudniu z kolei odwiedzil mnie DAwid Jablonski z Ewa.
No rowneiz kolejne pogaduszki linuxowe, o tym jak duzo ma pracy.
Ach nareszcie mielismy kolejne mile spotanko po 3 latach.
DZisaj najpirw spotalem sie przed Domem studenckim z
Maria i Jozefem Popiel. Od razu wykonalismy kilka zdjec
oczywiscie z naszym ulubionym Pingwinkiem. POzniej
na dluzsza rozmowe o komputerach, Linuxe i spotaniach Linuxowych
pojechalismy na plaze w Brzeznie. Pogoda byla zupelniedobra.
Gdy bylismy na plazy doaczyl do nas jeszcze Wojtek koelga z
Gdanska.Pozniej napiosze nieco wiecej.

****** PONIEDZIALEK 15 SIERPNIA.*********

Poniewaz jutro swieto i ja mam wolny czas podobnie jak dzis i
w tym samym miejscu i czasie cheialbym zaproponowac
kolejna zbiorke. Piotrze jezli dzisaj nie mogles przyjsc,
moze Tobie udaloby sie jutro w poniedzialek 15 sierpnia.

* Wiec w takim razie juz oglaszam zbiorke na Piate Minispotkanie   *
* Linuxowe Gdansk-2005. Bede oczekiwal na Wszystkich chetnych      *
* przed Domem studenckim nr. 5 Gdansk - Wrzeszcz ul. Wyspianskiego *
* nr. 7. Czas  zbiorki poniedzialek 15 sierpnia                    *
* od godz. 11 do godz. 11 : 30                                     *

Czy ktos jeszcze mailby ochote? Koledzy z Gdanska i okolic. Akurat dzien
swiateczny wolny odpracy. Moze ktos zechcailby przyjsc na kolene
spotanie? Zapraszam. :)
Wtorek mam juz zajety kolejnym juz wczesniej umowuianym spotaniem.
O propozycjach spotykania sie w kolejne dni do patku i po
Oleju-2005, czyli juz po kolejnym weekendzie chyba od wtorku
powiem pozniej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0