Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Rozmawiam rowniez z Wami poprzez GG i Jabber. Przed chwilka rozmawialem
> Miesiem i chce zaproponowac od 14 sierpnia w niedziele
> Piate Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2005. Czy beda chetni, zeby
> dolaczyc? Jezeli ktos chce przyjecac wczesniej niech da znac.
> PONIewaz z Cytatu duzo wycialam dla przypomnienia podaje najwazniejsze
> propozycje. Prooponuje luzne pogaduszki o Linuxe, komputerach jak i
> na inne tematy gdy taka bedzie nasza wola poczas wakacyjnego spedazania
> [...]
Witam.
No na reszcie rozpoczyna sie dziac coraz ciekawiej w moim letnim
temacie. :)
Przed chwilka romawialem z DAwidem Jablonskim. Pewnie wielu z WAs
go pamieta. On powiedzial mnie, ze przyjedzie samochoodem 13 i 14
sierpmnia
w sobote i niedziele. Ktoregos z tych dni bede czekal na niego u siebie
w domu i na razie wstepnie zaproponowalem,. zeby, to byla sobota 13
sierpnia.
O ile w miedzyczasie nie pozmieniamy detali w nasych planach na
niedzele 14 sierpnia mamy juz wstepnie wyznaczone Piate Minispotkanie
Linuxowe Gdansk-2005. Poniewaz Miesiu chcesz spotkac sie
od 14 sierpnia jest propozycja ,zeby i Dawid byl z nami. Trzeba
bedzie ustalic dokladniej gdzie i kiedy spotykamy sie.
Poki mamy dosc czasu mozemy , to spokojnie poustalac.
No i nasza lista po kolejnych drobnych korektach.
1). Janusz Ludwikowski.       do 6 sierpnia, lub po 25 sierpnia.
2). Miesiu.                   po 14  sierpnia.
3). Isdes.                    sierpien
4). Mariusz Buczek.
5). No i ja Krzysztof Zubik.  do konca wakacji, do ok. polowy wrzesnia.
                               ewentualna nieobecnosc od ok. 19 do ok.
22
                               sierpnia?
6). Piotr Konczak.            po 16 sierpnia, wczesniej weekendy.
7). Józef Popiel (Dionizos.)  12 do 15 sierpnia.
8). Dawid Jablonski.          13 i 14 sierpnia.
Czy moze bedzie wiecej chetnych ? Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0