programowy stroik do gitary

Witajcie :)

mam problem: jestem szczęśliwym posiadaczem gitary, ale niestety nie
mogę zbytnio na niej grać bo mi się roztroiła, a że gram do niedawna
ze słuchu to ja jej nie nastroję. potrzebuję więc jakiś programowy
stroik do gitary. z uruchomieniem wzmocnienia mikrofonu już się
uporałem, mikrofon mam natyle dobry że da się nim stroić (sprawdzone
na kompie kumpla pod winshitem). kartę dźwiękową mam niestety
nienajlepszą, bo opartą na CMI8738MC6 ale chyba powinna sobie z tym
poradzić...przynajmniej mam taką nadzieję, jednak pomimo tego
wszystkiego gtkguitune nie daje sobie z tym rady. za każdym razem
jak pokręcę kluczami znacznik zamiast się przesunąć o ten centymetr
to skacze na 2 stronę skali. czy znacie może jakiś inny program
najlepiej specjalnie dedykowany dla gitary a nie uniwersalny jak
gtkguitune??

za wszelką pomoc serdecznie dzięki :)