artsd-1.3.2 vs. NVIDIA-Linux-x86-5336-pkg1

Witam Grupowiczów!

Małe ostrzeżenie!
Używając Debiana 3.1 Sarge kernelu 2.4.27-686, artsd w wersji 1.3.2 nie
instalujcie starszych detonatorów nVidii!

Ja od dłuższego czasu miałem w zwyczaju siedzieć na sterownikach
'NVIDIA-Linux-x86-1.0-5336-pkg1.run'. Na moim zabytkowym sprzęcie
działały najszybciej a nowsze wyraźnie wydłużały start x-serwera. Jednak
ta wersja sterowników wywala mój serwer DŹWIĘKU! Nie pomagały żadne
próby ręcznego odpalania artsd, nawet przy powrocie do napędu grafiki
'nv'.
Nie wiem dlaczego... nigdzie o tym też nie przeczytałem... co takiego
robi detonator w wersji 5336 serwerowi dźwięku... (???) ...ale już
najnowsze sterowniki nvidii są pozbawione tego błędu (czytaj zjawiska)
np. obecnie u mnie zainstalowany 7664.

Sytuacja ta ma miejsce tylko na Debianie.
Aurox na tych samych pakietach artsd i nvidii chodził normalnie.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że nikomu się ta informacja nigdy nie przyda!

  System statystyk stron www
    http://www.webstat.pl