Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Monday 19 of September 2005 09:59, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert)
wrote:

> Chciałem tylko żebyś próbował go stracem i może okaże się, że jednak
> coś czyta czego wydawać by się nam mogło, że czytać nie powinien.

Aha, no fakt, to jest dobry pomysł. Ale...

> spróbuj użyc kdm i odpalić kde i jeśli ten sam błąd wyskoczy to już
> wiemy, że to nie wina gdma.

...nie skorzystałem z niego, bo skorzystałem z tego drugiego. Wynik: kdm
powoduje dokładnie te same problemy, co chyba eliminuje konieczność
strace'owania gdm, bo widać, że to nie jego wina.

--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>