Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Monday 19 of September 2005 10:53, Marek Langiewicz wrote:
> Pewnie to bez sensu bo pisałeś że z prawami do plików jest wszystko
> dobrze ale...
> kiedyś mi kde nie odpalało się dla niektórych użytkowników (ani nie
> odpalały się programy kde-owe pod gnomem też)
> Pomogło skasowanie wszystkiego z /tmp
> (bo tam jakieś pliki były ze złym właścicielem/prawami i kde sobie
> nie mógł ich nadpisać - nie wiem jakim cudem się tak stało że te
> pliki miały złe prawa - ręcznie nic tam nie zmieniałem wcześniej)

Sprawdziłem - wszystkie pliki w /tmp mają prawidłowe prawa dostępu. Nic
dziwnego - to jest desktop (dość specyficzny, ale zawsze) i
przynajmniej raz dziennie (na noc) jest wyłączany, a /tmp się czyści na
starcie, więc żadne śmieci nie zostają. Ale oczywiście spróbowałem i
tego - skasowanie wszystkiego z /tmp, potem odpalenie X-ów, jakiegoś
dm-a (próbowałem z kdm i gdm) oraz zalogowanie testowego użytkownika
nadal owocuje tym samym.

--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>