Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Monday 19 of September 2005 11:58, Michał Łodziński wrote:
> to czy zrodlem problemow jest kdm/xdm/gdm mozna by wyelilimiowac
> sprawdzajac czy sa problemy podczas recznego odpalania x (wyalic *dm
> z uruchamiania na starcie, zalogowac sie na usera, startx, i tak po
> kolei)

OK, więc i tego spróbowałem - zgodnie z oczekiwaniami nic się nie
zmienia po wyłączeniu display managera: X-y uruchamiane przy użyciu
startx tak samo nie chcą uruchomić KDE na większości użytkowników, a na
moim działają jak złoto.

--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>