Re: pomiar przeplywnosci lacza w drugiej warstwie

On Tue, 8 Mar 2005 11:54:26 +0100 (CET), ma_zak@tlen.pl <ma_zak@tlen.pl> wrote:

> Mimo wszystko nie mogę się oprzeć wrażeniu, że zależy Ci jednak na
> pomiarach w warstwie II.  Przecież sieć radiowa to zupełnie inna fizycznie
> siec niż łącze E1. IMHO również mosty podzielą tą samą sieć warstwy II na
> wiele segmentów warstwy I.
a co przeszkadza puścić E1 po radiu 2.4 Ghz :) ??
właśnie na tym mi zależy, tylko nie wiem ile tych E1 moge puścić a
chce to zmierzyć. sęk w tym że do tego jeszcze transmisja pakietowa
nad tym wszystkim ma iść więc pomiary iperfem by TCP/UDP swoją
drogą...

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz