Re: pomiar przeplywnosci lacza w drugiej warstwie

On Tue, 8 Mar 2005, Wojciech Ziniewicz wrote:
Mimo wszystko nie mogę się oprzeć wrażeniu, że zależy Ci jednak na
pomiarach w warstwie II.  Przecież sieć radiowa to zupełnie inna fizycznie
siec niż łącze E1. IMHO również mosty podzielą tą samą sieć warstwy II na
wiele segmentów warstwy I.

a co przeszkadza puścić E1 po radiu 2.4 Ghz :) ??

Ja nie napisałem, że nie można puścić E1 po radiu tylko, że to dwie różne sieci fizyczne. Mierząc ich parametry fizyczne otrzymasz wyniki, które IMHO będzie trudno skorelować.

właśnie na tym mi zależy, tylko nie wiem ile tych E1 moge puścić a
chce to zmierzyć. sęk w tym że do tego jeszcze transmisja pakietowa
nad tym wszystkim ma iść więc pomiary iperfem by TCP/UDP swoją
drogą...

Może jestem laikiem, ale powiedziałbym, że przepustowość kanału E1 to "gwarantowane/wymagane" 2Mb/s... Jak chcesz zapakować TDM z E1 w inny protokół, to dodajesz narzut na nagłówki tego kolejnego protokołu (-ów) i otrzymujesz (z grubsza) wymaganą przepustowość sieci po której chcesz przepychać E1...

Marek
                       Korzystanie z "wolnego oprogramowania" nie czyni wolnym,
                                      ale korzystanie z kradzionego zniewala...